خدمات بی پایان جدید گروه ام در راه است

گروه ام با تجربه بیشتر درحال شروع بزرگترین پروژه زیرساختی خود است. دیگر خدمات API بیمه ، ابزار نمایش وضعیت آب و هوا ، قالب های وبلاگ و دیگر سیستم ها امکان پذیر نمی باشد، سامانه آنالیز بازار و نوبت دهی بزودی فعال می گردد.

خدمات جدید موضوعی متفاوتی دارد. ما درحال آنالیز ابر دیتاها هستیم. پروژه سرویس یکپارچه MGSN درحال بررسی اولیه است و تا زمان اجرایی شدن بسیار راه طولانی دارد. ما همواره در تلاش هستیم. خدماتی بی نقص رایگان و پایدار ارائه نماییم.

MGSN وارد می شود

ما به شما قول می دهیم سرویس MGSN مانند اولین سرویس خدماتی ارائه شده در 10 سال پیش به نام هیتس به مدت 5 سال در 10 زبان با قابلیت های اختصاصی ارائه شده یکسان باشد. تفاوت اصلی سامانه MGSN در زیرساخت اصلی نرم افزار است که بصورت کامل توسط گروه ام برنامه نویسی گردیده و ماننده ده سال گذشته فقط بهبود یک سامانه خارجی و بومی سازی آن نخواهد بود.

DoctorSP نزدیک شماست

سامانه نوبت دهی گروه ام به نام دکتر اس پی هیچگاه شروع به فعالیت نکرد. این سامانه نیز یکی از شگفتی های برنامه نویسی در 7 سال پیش بود. برای نوبت گرفتن تنها به 20 مگابایت اینترنت آن هم بیشتر برای درگاه بانک نیاز بود. حجم صفحات تنها به 10 کیلوبایت می رسید. پروژه ای که به دلیل مجبور کردن پزشکان به ارائه خدمات طبق قوانین نظام پزشکی هیچ زمان شروع به فعالیت نکرد. در آن زمان از یک سامانه ماشین لرنینگ ضعیف در آن برای تشخیص داروهای و کمک به پزشک جهت تجویز دارو مناسب هر بیمار که تنها تمجید پزشکان در سمینار و جشن های خصوصی جامه پزشکی را دریافت نمود.

سامانه دکتر اس پی درحال بررسی و طراحی مجدد باتوجه دگرگون شدن هوش مصنوعی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *